PROIECTE                                                                                                                

Cupa ASEM la BrainRing


REGULAMENTUL BRAIN-RING CUPA ASEM


In turneu participa echipele care se vor inregistra pina la 18 martie 2006. Se va juca dupa sistemul olimpic - echipa care pierde o singura data - este eliminata. Scopul jocului: de a acumula 6 puncte inaintea adversarului.


1. In joc participa 2 echipe a cite 6 jucatori, unul dintre care este capitanul echipei.

2. Echipele se aseaza la mese echipate cu buton special, care il poate apasa unul dintre jucatori. Capitanul isi prezinta echipa.

3. Prezentatorul va citi intrebarea numai o singura data (In caz de participare a echipei, vorbitoare a limbei ruse - prezentatorul va citi intrebarea in limba romina, iar echipei ruse se va da intrebarea scrisa in rusa).

4. Dupa ce prezentatorul va citi intrebarea se va porni cronometrul. Raspunde echipa care apasa prima butonul (se va aprinde becul si cronometru se va opri) in perioada: dupa pornirea cronometrului ( se va auzi un sunet) pina cind cronometrul va arata 59 secunde (pina ce apare alt sunet). Daca se apasa inainte de pornirea cronometrului - inaintea auzirii sunetului, echipa care prima a apasat a comis fals-start si cealalta echipa va avea la dispozitie 59 secunde pentru a raspunde la intrebare. Hotarirea definitiva despre fals-start (si alte situatii) o ia prezentatorul, bazindu-se pe diferite dovezi.

5. Punctele se acumuleaza doar atunci cind prezentatorul considera ca echipa a raspuns corect.

6. Dupa ce se aprinde lampa, capitanul trebuie in 2 secunde sa spuna cine raspunde, toti ceilalti jucatori trebuie sa taca in timpul raspunsului. Daca persoana care raspunde se gindeste mai mult de 3-5 secunde inainte de a da raspuns - prezentatorul are dreptul sa constate ca echipa n-a raspuns corect (el poate sa faca acelasi lucru si in cazul altor incalcari).

7. Jucatorul care raspunde e in drept sa ceara ca intrebarea sa fie citita inca o data, si prezentatorul in unele situatii va repeta intrebarea, iar in altele nu (el va decide).

8. Daca cineva din sala va ajuta sau va incurca echipele in orice forma - turneul se va stopa si nu va continua pina ce vinovatul nu va parasi sala (el nu poate si intre inapoi in aceasta zi, cu exceptia: daca trebuie sa joace).

9. Daca echipa raspunde corect - ea cistiga un punct. Daca raspunde incorect - cealalta are la dispozitie timp pina ce cronometrul va arata 59 secunde. Se poate de dat doar o singura varianta de raspuns. Daca echipa a apasat butonul inainte ca sa auda sunetul in a 59-a secunda si a raspuns incorect, cealalta echipa cu toate ca practic n-are timp - are dreptul sa raspunda imediat.

10. Daca nici o echipa nu a raspuns la intrebare corect, cealalta intrebare va avea valoare cu un punct mai mult.

11. Daca echipa (in componenta a cel putin 6 jucatori) nu este prezenta in sala la timp (cel tirziu 15 minute dupa inceperea intilnirii) - ea este descalificata.

12. Jucatorul nu poate juca pentru mai multe echipe. In caz de depistare ca pentru o echipa a jucat cineva, care a jucat deja pentru o alta echipa, a doua echipa pentru care a jucat va fi descalificata. Daca pentru o echipa va juca persoana care nu a fost pe lista de inregistrare, echipa urmeaza a fi descalificata.

13. Nu este obligatoriu ca in toate jocurile sa participe aceleasi 6 persoane. Puteti sa inscrieti pina la 10 jucatori (cu toate ca premiu mare sunt doar 6 telefoane - nu 10).

14. INAINTEA FIECARUI JOC JUCATORII TREBUIE SA PREZINTE CARNETUL DE STUDENT, SAU ORICE ALT DOCUMENT CE CONFIRMA CA EL ESTE STUDENT LA ASEM!!! IN CAZ DE LIPSA A CARNETULUI - EL NU VA PUTEA PARTICIPA LA ACEL JOC.

15. In componenta echipei intra doar acei care la momentul inceperii turneului sunt studenti la ASEM. Daca echipa (in componenta a cel putin 6 jucatori) nu este prezenta la tragerea la sorti - ea este descalificata. Intr-o echipa pot participa studenti ai diferitor grupe, facultati, ani de studii.

16. Exemplu pentru inregistrare:

Echipa "Farul" - vorbitori de romina
  • 1. Dadu Sergiu , anul 3, gr.TI-67, facultatea FRISPA-Capitanul; tel.069999999, e-mail: dadu@mail.ru
  • 2. Petrov Dima, anul 3, gr.II, facultatea FRISPA
  • 3. Morari Dima, anul 3, gr.II, facultatea FRISPA
  • 4. Petru Sasa, anul 3, gr.II, facultatea FRISPA
  • 5. Racu Ion, anul 3, gr.I, facultatea litere
  • 6. Moldovanu Stela, anul 3, gr.I, facultatea litere
  • REZERVA:7. Pavlov Dima, anul 3, gr.II, facultatea FRISPA

  • 17. Dupa inregistrare, capitanul va fi contactat de catre coordonatorul principal sau alta persoana implicata in organizare

    ATENTIE! Tragerea la sorti si primele jocuri vor avea loc pe 21 martie la 18:00 in aula ASEM blocul A

    Jocurile vor avea loc pe 21.03, 23.03, 28.03, 30.03 si 04.04 in aula ASEM blocul A Finala va fi pe data de 06.04 intrun complex de agriment distractiv.







    1  2  3  4 5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  >>NEXT>>
    Ai Informatie Ai Cistig

    Cel mai bun student economist

    Craciun pentru toti

    Cupa Asem La BrainRing

    Defineste Imaginea

    Efect Party
    Engleza

    Excursii

    Flirt Party
    Gamour Christmas Party

    Ice Party

    Lollipops Party

    Moldova Te Iubeste

    O surpriza de craciun

    Prezentare Emoney

    Procter & Gamble

    Promovarea Biocombustibil in Republica Moldova

    Seminar - Succesul alege pe cei informati

    Seminar- Aici Tu dai Intrebari

    Students Party

    Tineri cu Gindire Inovativa

    Turism, job part-time

    Un Cadou De La Agentii Economici

    Un Mesaj de la cel drag

    Ziua Indragostitilor